Avatar

EA 3010

af Futfar, Kajerød, 8/5 2017, 18:02 (2542 dage siden) @ MR Godstog

Hej Futfar

Det du skrev ang. EA 3010 er ikke helt rigtigt de har den kun på listen så du kan forudbestille den, når den engang dukker op, tro mig jeg har selv den i bestilling hos Faller i Kolding, nej du nu har jeg sgu snart opgivet det håb, har nu talt 2 gange med en sælger ACME og vær gang tja så ved de ikke hvornår den kommer så jeg har rent faktisk engang skrevet til McK om det ikke var noget for dem at gå igang med og gør de det ved jeg godt hvad for en jeg vil gå efter tro faktisk jeg kjoler 2 STK nu hvor jeg alligevel er igang ???? griner højt
V.H
MR.Godstog

Jamen jeg er da ked af at skulle have viderebragt usande oplysninger! Jeg har, ligesom flere gode venner, handlet hos Lippe, når man hos sin vanlige "Togpusher" ikke kan få lige nøjagtig den model man gerne vil ha', samt at det ikke er besværet værd for ham at hjemtage modellen. (For dyrt!). Det er nu kun et par timer siden, at jeg hos Lippe fandt beskrevne EA 3010, og lippeshoppen viste at modellen var til salg med levering indenfor 3-5 arbejdsdage!

En sælger, også en fra ACME, er udstyret med et gen, der gør, at han pr. definitation, kan sælge dig alt hvad dit hjerte - og sekundært din pung - begærer; hvad han ikke har skaffer han! Døm selv denne udtalelse!

At henvende sig til McK ang. ønsker om bestemte modeller, kan sammenlignes med at skrive til en offentlig myndighed, og spørge hvorfor du skal betale skat. Du får ikke noget svar!

Hvor kommer dit køb af to kjoler ind i dette forum??? Og at du griner højt, er jo en helt fin årsag til at dette forum er uden lyd.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak