Avatar

Konspirations teori

af Futfar, Kajerød, 8/5 2017, 17:29 (2517 dage siden) @ Thomas Jespersen

Jeg tvivler stærkt på at Heljan vil røre ved noget der blot ligner et damplok.
Hidtil har deres udgaver af disse været af så svingende kvalitet - ihvertfald i AC-udgaver - at det næppe kan kaldes en succes. Og der er noget med, at man aldrig skal "gå tilbage til en fuser", så hvor flotte både PR og E end er, tror jeg ikke på nye udgaver af disse, da der jo stadig er mange, jeg er een af dem, der stadig har til gode at se min E-maskine køre som den burde. Men siden Heljan udgav deres - særdeles velkørende - modeller, er der jo ganske rigtigt, kommet enormt mange af modellen i flotte bemalinger, som kun kræver at skallen kommer en tur til maleren! En opgave som man kan få udført flere steder af nogen der bare kan det der. Uden at være sikker, foresvæver det mig, at Togdillen er leveringsdygtig i ubemalede overdele til MX.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak