Drømmenes jernbane........

af ئۇلغىك, 22/3 2017, 13:46 (2591 dage siden) @ Bent Larsen

Hej så fortsætter jeg
Jeg er stort set enig med dig, men de fleste vil helst have et færdigt fejlfrit produkt. jeg har været med til at fremstille vogne som ikke er på marked til os selv, og efterfølgende udbudt dem som byggesæt. De tilbagemeldinger vi "får kan vi ikke få dem færdig" det er meget få der selv er gået i gang.
VH
Bent Larsen

.
Forudsætningen for brok og "at have noget at tale om" er netop det ufuldstændige eller imperfekte. Hvis man ikke drømte om et fuldendt produkt kunne al snak om forventninger og kvalitet jo være ligegyldige.

Byggesæt har en speciel force - netop at mange drømmer om at se dem færdige. Nogle giver sig i kast med at bygge (med varierende resultat) og andre afholder sig, muligvis på grund af manglende tro på egne evner (troen på egne evner kan i en hel del tilfælde være overvurderet, men igen er det processen som er det vigtige).

Modelbanen er bygget af drømme - og drømmen om det fuldendte landskab på den i øvrigt tomme spånplade. Det er sent, I kan jo fortsætte diskussionen, hvis I vil :-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak