Mck Me 1502 på C skinner - med en masse brok

af bygger01, 8/1 2017, 21:04 (2664 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Efter selv at have sendt et par skud indover, så vil jeg prøve at trække et par ting frem af alt det skriveri.

Først skal jeg vel vedstå, at vi kører AC.

Men ellers synes jeg at kunne læse flg. fra alle disse indlæg:

1. Findes der en statistik, der viser, at der findes 60% DC’er og resten er AC’er blandt dem der arbejder/leger med modeltog i Danmark ?

Fra folk, der arbejder med modeltogsproduktion i Danmark, er det påstået at:

2. De 40% = AC’er kan købe, hvad der bliver produceret til DC, og så må de selv finde ud af, om det kan fungere på Märklin C & K skinner.

3. At deres indkøb næsten er ligegyldig for producenterne (måske burde de, der stadigvæk er tilbage på det danske marked, svare, om vi AC’er blot selv må prøve om et givent produkt kan fungere på C & K skinner).

4. Om det kun er UTJ, der før var impliceret med Heljan, det ved jeg ikke nok om, for UTJ skriver om mindst en mere, der virkelig betyder noget. For UTJ må være væk fra Heljan, nu hvor Heljan ikke mere i større omfang vil producere til det danske marked (så det er måske derfor, at han er så bitter);

• Så de to tilbageværende burde på deres hjemmeside bekræfte deres fremtid med AC’erne !

5. At der er et ønske om, at de to fremadrettet deklarerer om deres produktion kan bruges på:

• C & K skinner
• Den krævede min. radius
• Og gerne trækkraften for loko’er på en lige strækning


De fleste, der som jeg, har skrevet indlæg, burde igen læse alle deres indlæg igennem og med sig selv beslutte, om man selv kan lide, hvad den enkelte har skrevet og ens brug af Smileys.

Og måske burde Webmaster have brugt sin magt og låst dette emne, som han en gang før gjorde over for mig, da jeg bebrejdede en af de iltres urimelige angreb på en andens skriveri om en sporvogn med en for ham tosset reklame …….


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak