Hobbymesse i Rødovre Hallen...!!!

af Morten Flindt Larsen, København K, 8/11 2016, 12:40 (2697 dage siden) @ Ola Ahlström

Jo vi är i alla fall två.

Mitt första besök vid den nya lokaliteten och måste dessvärre säga att jag var besviken.


Det er jeg da ked af at høre, for langt de fleste - måske endda alle - udstillerne på Hobbymessen (som også var i hallen for første gang) var vist meget tilfredse med Rødovrehallen.
Der var nogle udfordringer ved denne debut - for de besøgende bl.a. ved indgangen og parkeringen (på grund af det meget store antal besøgende) samt i cafeteriaet. Men de er sikkert rettet til den 1. weekend i marts.

Tyckte att det var mindre intressant att titta på och köpa i förhållande till Valbyhallen.


Det lyder underligt i mine øre, da der var flere udstillere denne gang. Men det kommer jo an på hvad du ledte / søgte efter.

Dessutom besvärligare (?) och dyrare att ta sig till,


???
besvärligare: Kender du rejseplanen.dk hvor du kan indtaste Malmø C som fra og Rødovrehallen som til = med tog til København H. og bus 6A til Rødovrehallen.
Næppe besværligere ;-)


och dyrare att ta sig till: Rødovrehallen ligger i zone 3 imod Valbyhallen i zone 2. Ja dyrere, men næppe så meget dyrere.


Svårt att säga exakt vad jag sakade men det var mer så att jag saknade försäljarna som hade kartonger med begagnat under/framför borden med vagnsmodeller som kunde fungera som donatorer vid konverteringsbyggen, men jag kan ha fel.

Jeg tror, at det er blevet opdelt således, at brugttog primært sælges på legetøjsmarkedet på Frederiksberg. Messen i Rødovre/Valby er ikke en messe for samlere og brugtog-entusiaster, men en messe for producenter og kommercielle forhandlere af fabriksnye varer, både tog, RC, hobbyperler, plastbyggesæt og bøger.

Med venlig hilsen
Morten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Fra Portør Til Stationsleder

Fra Portør Til Stationsleder
Pris 228 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak