Hobbymesse i Rødovre Hallen...!!!

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 7/11 2016, 23:11 (2726 dage siden) @ Ola Ahlström

Hej Ola.

Svårt att säga exakt vad jag sakade men det var mer så att jag saknade försäljarna som hade kartonger med begagnat under/framför borden med vagnsmodeller som kunde fungera som donatorer vid konverteringsbyggen, men jag kan ha fel.

Så kan jeg bedre forstå dig.
Mit eget indtryk igennem mange år er, at langt de fleste forhandlere udelukkende har nye modeller med på Hobbymessen.
Nogle få forhandlere har også brugte modeller med, men prisbillige modeller beregnet til ombygning har der ikke været meget af, da salget næppe heller vil være særligt stort.
For mange af de besøgende gælder det tilsyneladende om at finde de gode messetilbud - -20%, -30%, -40% - på nye modeller og de skarpe priser på de seneste nyheder på markedet / i forretningerne.
Men sådan er vi jo så forskellige som mennesker.

Besvärligt att ta sig dit, men det kan inte skyllas på mässarrangören utan snarare på Skånetrafiken ................

Ja, Øresundsregionen hænger tilsyneladende ikke samme billet- og prismæssigt.
Jeg undrede mig også over, at jeg ikke kunne få rejsens pris imellem Malmø C. og Rødovrehallen oplyst på www.rejseplanen.dk :-(
Løsningen er måske at købe en billet til København H. i Malmø, og så købe en billet til Rødovrehallen (betalt kontant i dKr.) i bussen.

Besökte mässan på söndagen och då var det uppenbart ett lugnare tempo. Finner dock hallen lite svårorienterad, har väl blivit van av hur mässan byggdes upp i Valbyhallen. Matservicen var dock fortsatt bra.

Med ca. 2.500 til 3.000 besøgende om søndagen var der meget roligt.

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak