McK ME er på sporet nu med flere billeder

af Tonny Brandt Andersen, 31/5 2016, 20:42 (2886 dage siden) @ Peder L

Er virkelig trættende læsning, som en virksomhed burde holde sig for god til.

Efter deres første udbrud over Carlsberg vognen, overvejede jeg at afbestille min Me 1508 og Mr 4025, men jeg lod være fordi jeg tænkte det nok var en enlig svale....

Men nu er de afbestilt, jeg vil ikke handle med en virksomhed som er så følsom overfor at deres produkter omtales, men som alligevel benytter en hver chance for at pege fingre af andre...

Det er da ustyrlig morsom læsning. Det er kun brugere og andre producenter der må svine et produkt til, producenten må ikke tage til genmæle. Fy da føj da, hvis der kunne komme en logisk forklaring på en bagatel af en "fejl".
Jeg er helt sikker på, at der er en eller anden, som gerne vil takke dig for at du har afbestilt. Nogle numre er jo allerede udsolgt, så det giver jo en anden person en mulighed. Der er da ingen der bliver så tøsefornærmet, at man afbestiller et sådant kvalitetsprodukt. Næ, lommesmerter er en meget bedre undskyldning.
Jeg har da 6 Hobby Trade ME og 3 Lima MR, som jeg overvejer at sælge... hvis det er noget :-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak