Hamburg - Miniaturland

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 7/10 2011, 16:27 (4577 dage siden) @ cm

Så er billetterne booket og betalt hos DSB og indgangstidpunkt booket hos Miniaturland.de.Se Her Afg Sdbg kl 13:58. God weekend til Jer alle!

Jeg var der i 2007. Det var svært at fotografere anlægget så det blev kun til et enkelt billede.

[image]

Det er nok mig, der er noget galt med men jeg synes, at et modelbaneanlæg skal ligne den virkelige verden. I "Wunderland" virker det som om man har forsøgt at få så mange kilometer skinner placeret på så lille et område som muligt. De steder, hvor det trods alt ikke var lykkedes at lægge skinner, har man så fyldt op med huse, veje, biler mm. På engelsk findes der et udtryk, der hedder "Less is more" - det udtryk findes nok ikke på tysk.
(Jeg ved godt, at attraktionen primært henvender sig til almindelige turister og ikke til modelbaneinteresserede).

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak