Brugt modeltog med dansk forbillede - hvad er eftertragtet?

af UTJ, 15/1 2016, 13:05 (3023 dage siden) @ langelandsbane
redigeret af UTJ, 15/1 2016, 13:09

Heljan Bn og Bns med hvad der hører til af underlitra, især i rød, blå og OHJ er i høj kurs og en mangelvare, som jeg personligt gerne så en serie genudsendt af. (Og vi skal ikke til at diskuterer om Togmodelles er bedre, for personligt kan jeg bedst lide Heljans)

Det kunne måske også give mulighed for Bn-x da denne vidst ikke er udgivet af Heljan?

Jeg er enig i at 1132 i Sparebemaling er ved at være en sjældenhed, ligesom man kunne udnytte My og Mx formene til at lave nogle af alle der variationer som endnu ikke er lavet (BLDX, Contec, CFL, LJ mv.)
(Især hvis man opgradere de formene lidt, så der kunne komme nogle håndbøjler på fronten) :)

Og så håber jeg at den Annoncerede Da vogn fra Heljan stadig er aktuel :)

(For en god ordens skyld, skal det nævnes at det ikke er fordi det er UTJ der spørger at jeg kun nævner Heljan produkter, men fordi jeg godt kan lide modellerne og syntes at der er efterspørgsel) :)

Man skal nok ikke regne med genudgivelser i nuläge.....
I princippet er DA og AC fortsat aktuel, hvis markedet og kritik retter sig, men det er en anden diskussion som IKKE skal tages op her. Derimod er det interessant at se hvilke modeller som efter noget tid viser sig at have en god brugtværdi, som for visse modellers vedkommende overstiger den oprindelige udsalgspris.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak