CAE vognen fra Heljan og de skarpe kurver

af D 826, 4/10 2011, 00:16 (4585 dage siden) @ Erik Olsen

Hej

Da jeg i sin tid havde märklin, der havde jeg en fornemmelse af at fremtidens modeltog nok ville give problemer med små radier på hjemme anlæg. Og da jeg så af en helt anden grund besøgte en modeljernbane klub for snart 13 år siden for at få lidt tips om strøm mv. Så endte jeg med at blive medlem og den dag i dag har jeg ikke noget anlæg hjemme, da jeg slet ikke har pladsen til det.. Og ja jeg er faktisk glad for at kunne kører med mit tog på et klubanlæg.. Men ikke et ondt ord til hjemmefolket der kører på små radier, jeg forstår dem godt at det er pisse trals at man ikke kan undgå problemer med nye vogne derhjemme. Men det er jo et kompromis man må tage. Og så syntes jeg også at man får noget ekstra ud af at være medlem af en klub. dels at man har et godt sammenhold, og så kan man bygge større anlæg end hjemme, det er de færreste der har 130 m2 til rådighed til et anlæg


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak