Hvorfor Bns i "den anden ende"?

af Lars Møller Jensen, 7/10 2015, 11:58 (3096 dage siden) @ Erling Pedersen

Hejsa.

Ja hvorfor vende Bns om ved jeg ikke.

Men det var da kun medens MA blev ommalet til sølvpilen dette stod på som erstatningslyntog, "sorte lyntog"

Desværre var uddannelsen af Lokomotivførerne i Jylland ikke baseret på ITC styresystemet som er mellem Bns og Lokomotiv. Se gerne filmen TogogTekno sælger omhandlende klargøring på MZ, der peger den jyske fører over på ITC panelet og siger det der er for sjællændere!

Det kunne være på den uddannelses baggrund den var vendt om, så kunne den jyske fører bare køre uden at skulle tænke over hvorfor han kunne køre, han skulle ikke rigge op fra styrevognen men togmaskinen som han kendte på vej tilbage til sjælland næste dag!

Maskinen skulle med over fordi den havde elvarme, ITC og klart også for at sørge for rangertiden var kort.

Hilsen Erling.

Hej

Man skiftede jo retning både på Store Bælt og i Fredericia, stammen kørte jo Sønderborgdelen.

Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak