Af sporet er du kommet

af cm, 5/10 2015, 14:33 (3125 dage siden)

Jvnf. Forfatteren Seven Age Madnes (alias Svend Åge Madsen?) - påstår en vis Eric Stotle, at der eksisterer et forhold mellem masse og information. Konsulterer vi Svend Åge Madsen’s værk ”Af sporet er du kommet” ISBN 87-00-95042-4 (Samlerens Bogklub 1984) så sættes Energi simpelthen lig med Information. Lad os derfor blot forholde os til påstanden om, at der eksisterer et forhold mellem masse og information. (Jeg har selv i de seneste år konstateret at masse genereres og materialiserer ved min maveregion ved (for?) mange timers indhentning af information på nettet foran min datamat)
[image]
Seven Age Madnes (Svend Åge Madsen)
I Bf 50 86 27-55 323-5 finder vi Alfreud Pinsel, enkefru Helen Helén, Vagn Isenborg Bummelman Stauf og Jørgen Fegge Hansen. Disse 4 sammensvorne har OP-digtet, -rettet, -fundet en identitet med CPR-nummer, adresse og sågar et navn: Rikkard Duebo Vem. (Vil man slå denne op i telefonbogen – vil han være listet som Vem R.D.)
[image]
Alfreud Pinsel
[image]
Helen Helén
[image]
Vagn Isenborg Bummelman Stauf
[image]
Jørgen Fegge Hansen
Jvnf. ovennævnte Eric Stotle’s postulat om at information og masse kan omsættes – materialiserer denne Rikkard Duebo Vem sig – i forhåndenværende tilfælde - på toilettet. (hvid umalet preislerfigur) – medens de 4, af nødvendighed for at drive gæk med de gennemkontrollérbare danske personregistreringssystemer - finder på flere og flere detailler for pågældende. En udvikling de ikke havde set komme.
[image]
Rikkard Duebo Vem
[image]
Rikkard Duebo Vem materialiserer sig på toilettet
Jeg tror det passer Seven Age Madnes udmærket at få sig en kollega – for Rikkard Duebo Vem viser sig at blive forfatter. De 4 går en gruelig skæbne i møde, for måske er det Rikkard Duebo Vem der har opfundet de 4 personer (Helen, Jørgen, Vagn og Alfreud) – og ikke omvendt?
Noget der taler imod det – er forbogstaverne i de fire’s fornavne – sammen med teoretikeren Stotle’s fornavn. Ved at pusle lidt med disse 5 forbogstaver kommer vi frem til Jørgen, Alfreud, Helen, Vagn og Eric… JAHVE – det mosaiske ord for gud…
Vil man vide mere om personernes skæbner – må man tygge sig igennem Svend Åge Madsen´s (Seven Age Madnes’ ?) bog ”Af Sporet Er Du kommet” – se ovenfor…
[image]

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Af sporet er du kommet - cm, 5/10 2015, 14:33 [*]

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak