Litra Bv...? tidligere litra ABg ( tog med Bv i 1982 )

af Jan Bøgedal Slundt @, 4/8 2015, 18:33 (3159 dage siden) @ h087

:-)

Tog med Bv vogne sommeren TKP1982V mandag

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

det er så bare på en mandag og som det ses i Jylland og Fyn

på et tidspunkt vil oprangeringsplanerne i tidsrummet 1970 - 1993 blive scannet og lagt på www.rundremisen.dk i PDF filer ( man kan som gæst gå på www.rundremisen.dk og gennemse hvad der pt ligger der (foto og planer mm) men for at skrive, forstørre/kopierer/downloade foto/planer - betinger det oprettelse som bruger)
Pt er kun Lyntog og IC 1982ØV og persontog 1982V scannet og lagt på pdf og vil blive lagt på www.rundremisen.dk i jernbanearkivet/togplaner - når jeg når til 1982, pt er jeg ved 1960

maskinerne kan vi også finde i maskinløbsplaner, både på Ole Dinesens side
www.oledinesen.dk/danmark-maskinplaner
og der kommer også nogle på rundremisen.
Tjenestekøreplanerne haves også og de kommer også på et tidspunkt

muligvis kan vi også finde vognenumrene, hvis vi går igennem vognløbsplanerne, men det ligger ude i fremtiden - langt ude;-)

mvh
henning h087

Hej Henning....

Desværre er jeg ikke så god til DSB'st så jeg får noget ud af de planer, kan du ikke lige oversætte please :-)

Men vognene kom altså ikke i øst...?

mvh.

Jan


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak