Birkerød pakhus

af 87-Gruppen, 15/7 2015, 10:08 (3180 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Hej Erik

ja, du har så inderlig ret, og jeg burde da også have målt bredden på huset, men det kan nås endnu - næste gang jeg er forbi.

Desværre forhindrede træer og cykelstativer et ordentligt billedede af gavlene, men når det kommer til bygninger til modelbanen så er jeg ikke nær så fanatisk med de rette mål, som hvis det drejer sig om rullende materiel.

I øvrigt opstod reglen med at fotografere en (eller to) tommestokke med helt tilbage i 1964, da vi skulle til at forlade Århus for at flytte til Nordsjælland, så måtte data for (et aldrig genneført) byggeprojekt for byens karakteristiske tankvogne indsamles. Ak ja det er 51 årsiden. Men en tegning blev det da til.

Mvh Vagn
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak