Gummivulsterne på Heljan vogne...!

af Tonny Andersen, 26/6 2015, 06:25 (3221 dage siden) @ Futfar

Jeg fik at vide hos Togdillen, at Heljan ligger inde med reservedele i 2 år, og derefter sælger Heljan restlageret til Togdillen, og at Togdillen er kendt for dette.
Man får mange sjove ting at vide rundt omkring i forretningerne, men jeg har nu kunne få de reservedele jeg skulle bruge hos Togdillen, bare man spørger efter de rigtige ting. Da jeg spurgte efter en del til en IC3 fik jeg at vide, at den var udsolgt. Da jeg så spurgte efter samme del til en ER, fik jeg ok. Jeg fik så også at vide, at denne del kun passede til ER og ikke til IC3. Jeg købte 2 stk. og de er nu monteret på henholdsvis en ER og en IC3 :-D

Heljan er en af dem mange elsker at hade. Da jeg købte mit første modeltog i 2010, var det en IC3. Jeg havde fået at vide, at jeg skulle holde mig væk fra alt hvad der står Heljan på, af samme person, som hjalp mig med at købe mit IC3. Det er et af de bedst kørende tog jeg har.

Heljan lever op til nogle forpligtelser ved at have reservedele under den 2 årige reklamationsperiode, derefter skipper de dem, til den som vil købe restlageret. Det er da en nem løsning for dem selv. De mangler bare at henvise til den forretning.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak