Avatar

Køgehallerne DMJU modeljernbaneudstilling 2015

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 1/5 2015, 15:53 (3280 dage siden) @ Per Andersen

Rart at se at den alsidighed som modeltog er i besiddelse af.
Os der glødende tilhænger af spor N sukker dybt hver gang der kommer noget materiale i H0! Det ville da være rart fabrikanterne også tilgodeser spor N.
For en del år tilbage blev jeg opfordret til at lave en forespørgelse hos en modeltogsfabrikant om ikke denne ville tilgodese spor N . Måden der blev svaret på fik mig til at føle at jeg skulle indlægges på den psykriatiske afdeling. Og nej jeg spurgte ganske høflig!

Ethvert valg medfører jo altid også et fravalg.
Men fortvivl ej - forhåbentlig vil vi indenfor en overskuelig årrække kunne printe vores modeltog selv - i en langt bedre kvalitet end de nuværende grynede 3D-print, og forhåbentlig til en pris, der er til at betale.
Jeg tror at skala N folket vil kunne håbe på mere hjælp fra den kant end derfra, hvor du fik dit afslag.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak