Anlægsbilleder (5 fotos)

af cm, 15/12 2014, 10:52 (3391 dage siden) @ Jens V

[image][image][image][image][image]

-and thats about it... mit benchwork skal pilles ned igen, idet jeg må anlægge langt større skyggebanegård. Og så er der lige det med tiden... sidder i bestyrelsen af 3 foreninger og er medlem af 6 (ikke MJ foreninger)
MEN... jeg får nogle gutter fra LINAK (Lineære Aktuatorer) til at hjælpe mig med et tidevandsanlæg i den planlagte havn. Og ja - jeg har da kørt på bordene med midlertidigt udlagt pap - som underlag, men det muliggør bare den dovenskab der igen og igen udsætter den reelle opbygning. Og så er der det, at man løbende får nye ønsker og ny inspiration når man besøger diverse anlæg. Jeg har besøgt klubber i Sønderborg, Ringsted og Flensborg - og selvfølgelig været inde og besigtige LOXX i Berlin, MiWuLa i Hamborg samt anlægget i Wiehe i det gamle Østtyskland. Og hver gang er der l i i i g e noget man også selv gerne vil have! :-(
Denne hobby bør nok forblive uden "deadlines" - for ellers mister man gejsten...

Men tak for kigget ind i Jeres baner - det er både underholdende, interessant og beundringsværdigt...

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak