modeljernbaneanlæg i 1957 og senere

af Ullrik Lie @, 29/10 2014, 12:17 (3464 dage siden) @ Svend B J

Det må være det anlæg der senere i 1980-erne permanent holdt til i underetagen i City 2 i Høje Taastrup.


Anlægget/udstillingen i City 2 bød på flere interessante kørselsmuligheder. Bl a forløb en hovedtogvej gennem en station via drejeskiven :-) Men børnene var ligeglade :-D

Goddag Svend BJ
Jeg søger efter Harry Huess der bor i Vejby nordvest for Skive i Jylland som har bygget et par modeljernbaner bl.a. mener jeg at det var Harry Huess som byggede jernbanemodellen af Skives oprigtige jernbane, men jeg kan desværre ikke finde navnet Harry Huess når jeg googler under jernbanemodeller.
Kender du omtalte Harry Huess?
Han burde omtales i flere artikler om jernbanemodeller, da han har bygget et par modeller og lige for tiden er i gang med at bygge en ny model, også fra Nordjylland.

Med venlig hilsen
Ullrik Lie
Esrumvej 76, 1. Sal
3000
Helsingør

Mobil: 42 30 28 11

:-(


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak