Avatar

Alt ved det gamle (en primitiv test)

af Futfar, Kajerød, 25/10 2014, 16:58 (3463 dage siden) @ cm

Jeg tvivler såmænd ikke på ægtheden af din test, men det var ikke en test, primitiv eller ej, jeg turde udsætte nogen af mine Heljan vogne for, for som nævnt, har jeg ikke gode erfaringer med den type bogier. Og bemærk venligst at det er den specifikke bogietype der giver problemer hos mig.
Jeg tilhører ikke den kategori af mennesker der har behov for opmærksomhed ved at komme med indlæg i en tråd, uden at der er en særdeles god grund til det, og at der er "pant for kalvekødet", så det beskrevne er et seriøst problem. Eller som du, har en god, relevant og humoristisk beretning om passagerer i dine vogne. Som er særdeles værdsat, også, fra min side:-D :-D :-D .

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak