Opråb på denne side virker ! :-)

af Daniel Zøllner, 22/10 2014, 22:25 (3471 dage siden) @ Futfar
redigeret af Daniel Zøllner, 22/10 2014, 22:42

Hej Futfar.

Jeg er ikke "verdensmester" i modeltog så jeg har bare prøvet at forklare mig så godt jeg kunne.!!!!!
Til det med radius så var det nemlig R1 MA: 24130 jeg snakkede om og det kan godt være at det ikke var det Per efterspurgte, men jeg ville bare dele min erfaring med de oplevelser jeg har haft af afsporinger med Heljans MO, andet var der ikke i det
næste punkt: jeg bruger Märklins CS 2, og der har jeg oplevelsen af at på kontaktpunkterne i skiftesporer der går den i stå i et kort sekundt pga slæbeskoen og "nærmest kortslutter" i et splitsekundt man kan høre alt strømmen i banen får en højere støjende mislyd, bedre kan jeg ikke forklare det :-(

Men som jeg jo skrev så er det en smagssag om man vil gøre det jeg forslår hvis det er at man har märklin R1 radius hvor MO´en afsporer (det kunne jo være at der var andre märklinkørere der kunne bruge tippet)
Men hele det indlæg jeg lavede før var ikke ment som debat på nogen dårlig måde, jeg ville blot gerne se Pers skinnebus på billede da det interessere mig meget da jeg selv har de fine maskiner

Så lad være med at føle at jeg træder på dig pga det jeg skrev før


Bedste hilsner Daniel


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak