Opråb på denne side virker ! :-)

af Daniel Zøllner, 22/10 2014, 20:43 (3445 dage siden) @ Futfar

God aften Per :-)

Nu har jeg fuldt lidt med på dine indlæg
og jeg må da lige spørger om man kunne få et bedre billede at se af din Epoke skinnebus.? :-)
Som sagt har de fleste modeltog det med at skulle køres lidt til inden de opfører sig pænt, men som skrevet tidligere så har du på ingen måde lavet et dårligt køb fra Epoke, jeg har som sagt omkring 14 motorvogne, og mine kører upåklageligt (dvs der skal MEGET støv til før de går ud) så få givet maskinen en ordentlig tur på en rundbane frem og tilbage i noget tid så er du den lykkelige ejer af den bus det tør jeg garanterer ;-)
Mht Heljan MO´en har jeg kun oplevet småtingsfejl med mine, dog afsporer de ikke men har da oplevet at lige når de passerer sporskifternes kontaktpunkter at de går ud i et splitsekundt og laver kortslutning, men når de har gjort det i et sekundt´s tid kører de videre igen, min erfaring med MO´erne er at de jo nemt afsporer i radius 180 grader på märklinsspor (hvis man vel og mærke så har 180 graders punkter på sin bane) så er den løsning jeg har kunne finde frem til følgende: skru koblingshuset af i begge ender så kører den uden afsporing i så skarpe kurver, jeg testede det og så at koblingshuset rammer plovende når den drejer så skarpt,,, derfor afsporing
dog må man leve med at man desværre ikke kan koble noget bag MO´en hvis du selvfølgelig fjerner koblingshusene :-( dog har MO´en jo i virkeligheden også kørt solo så det er en smagssag :-)
Men men men, må man se et billede af dit skinnebussæt.??? :-D

Bedste hilsner Daniel


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak