Patinering og værdien på modeltog

af Tonny Brandt Andersen, 30/6 2014, 08:45 (3582 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Jeg kender mine begrænsninger, så jeg får Asmark til at patinerer det jeg vil ændre ved. Indtil videre har det været i forbindelse med omlitrering, og jeg er meget tilfreds med resultaterne.

[image]

[image]

Jeg har også en EG 3111, fordi Heljan har fjumret og sat to forskellige numre på, den er i øvrigt blevet flot, og ikke så plastikagtig at se på. Det er jo godt at man kan rette fabrikanternes fejl på den måde. Jeg har også en IR4, hvor Togdillen har lavet to vogne med et nummer på den ene side, og et andet på den anden side. De skal nok også have en gang nye numre og patinering :-(

Jeg har også købt noget på QXL, som var patineret. Noget af det trænger dog til at blive lavet om, så det påvirker selvfølgelig også hvad man vil give for det.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak