S-tog

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 10/4 2014, 20:20 (3640 dage siden) @ Erik V. Pedersen
redigeret af Claus E. Hansen, 10/4 2014, 20:24

H0-modellen af Nørrebro Station, kan nok heller ikke forventes at sælge så meget, som fx en model af den gamle Skanderborg Station. Men ikke desto mindre kan Nørrebro altså erhverves for godt 2000 kr., absolut en meget rimelig pris for sådanne en model. Og hvis der ikke var et vist salg i den, så var den næppe i produktion, det kan man nok være ret sikker på. Og så kan man få helt sin egen model, der ikke er totalt hærget af graffiti, som den rigtige station desværre er.

Jeg kunne selv finde på at have en model af Nørrebro Station, og et 1. generations S-tog stående som udstilling/diorama, da jeg aldrig selv får plads til et storbyanlæg. Dertil måske krydret med en sporvogn under jernbanebroen.

Sådanne tror jeg vi er nogen der vil tænke. Så et 1. generations S-tog vil være velkommet. Og til en anden pris end de godt 15.000 kr. en færdigmodel kan ligge i.

Da Brimalm i sin tid kom frem med E- og D-maskinerne, var der heller aldrig nogen der forestillede sig at disse modeller nogen sinde ville komme i model, til en noget mere overkommelig pris fra Heljan og Hobbytrade.

Mvh
Claus


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak