S-tog -- 2 svar.

af Erik V. Pedersen ⌂, 4/4 2014, 15:07 (3669 dage siden) @ Bjarne Nikolajsen

I anledning af S-tog fejre 80års fødselsdag kunne vi vel tænke os etsæt i HO af
1.generation. Teknisk må det være foholdsvis enkelt også at lave et sæt af
2.generation. Er det en god eller dårlig ide?

PerV


-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Hej

ja det ville være dejligt om der var nogle modelfabrikanter der ville lave disse S tog også gerne nogle sæt i epoke 4 for det savner jeg selv de kan købes til svimlende priser en gang i mellem men det er ikke en pris der er aktuel for mig.

Det er jo før set at en fabrikant/forretning har fået lavet nogle sæt men aldrig et 4 vogns sæt det mangler der eget syntes jeg

Selv vil jeg meget gerne have et par sæt af 4 vogns og et 8 vogns sæt af 4 generatin S togene

det samme af 2 generation S togene

Mvh
Bjarne

------------------------------

Hej.

Helt ærligt: Hvor mange forestiller I Jer, der går og bare "ikke kan leve uden" et københavnsk S-tog.

Tænk på, hvor store produktionsomkostningerne er pr. togsæt, omkostninger der skal deles og bør betales af de, der beslutter sig for at købe.

Det er allerede antydet ovenfor, at prisen forventes at skulle ligge i den lave ende.

Hvad tror I selv ????

------

Idéen er da udmærket (første indlæg), men man må være villig til at betale sin del af fremstillingsomkostningerne (især andet indlæg).

Nu er der faktisk fabrikanter, der har forsøgt at afhjælpe savnet, og de kan så brænde inde med deres resultater, fordi de som ønsker modellerne, foretrækker at afvente noget billigere ! ! !

I "gamle dage", måtte vi lave det selv, hvis vi ville have noget, og så endda være glade til, hvis det lykkedes.

Hilsen, god arbejdslyst, :-)

Erik V. Pedersen
www.evp.dk


[image]


.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • S-tog - PerV, 4/4 2014, 09:35 [*]
    • S-tog - Bjarne Nikolajsen, 4/4 2014, 11:42
    • S-tog - Josax1978, 4/4 2014, 20:04
    • S-tog - Tonny Andersen, 10/4 2014, 01:06
      • S-tog - Erik V. Pedersen, 10/4 2014, 09:46
        • S-tog - Claus E. Hansen, 10/4 2014, 20:20
          • S-tog - Tommy Nilsson, 10/4 2014, 21:03

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Lokomotivet Årsskrift 2023

Lokomotivet Årsskrift 2023
Pris 460 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak