Frichs My i model.

af UTJ, 1/9 2011, 20:14 (4611 dage siden) @ Triangel

Først vil jeg sige, at jeg desværre ikke nåede at opleve dem.... Men er man ovre i en lyd lidt ala denne B&W Alpha Diesel? http://www.youtube.com/watch?v=NBeuenbh-ks

Cylinderdiameter, omdrejninger og slaglængde må have noget med lyden at gøre, ligesom den ræsonnanskasse (vognkasse) der er bygget udenom. Men din B&W Alpha lyder behagelig og hvis den bliver tilsat nogle banemotorer er det nok ikke helt tosset. Det gode ved modeljernbane er jo at man kan putte hvilkensomhelst lyd ind i. Jeg kunne da godt forestille mig Mozart puttet ind i et østrigsk lokomotiv fremfor denne rædsomme lokomotivlyd. Måske ville Lumbye passe godt i MY 1201/2?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak