Avatar

Frederikshavn Gl. Station som Fremo-projekt - styring

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 11/7 2013, 12:47 (3936 dage siden) @ Niels Kroyer
redigeret af Carsten B. Thomsen, 11/7 2013, 12:58

Hi Carsten
Proev at se her 'www.gaugemaster_details.asp?code=DCDCP-CBS' . Disse 'signal levers' er fremstillet af DCC Concepts her i Western Australia. Jeg har selv set dem og de er laekre. De virker baade som trykknap og kontact.
mvh
Niels (down under)

Hej Niels

Tusind tak for linket fra "down under".
Jeg kunne dog ikke få linket til at virke, men fandt dog via Google vej frem til omskifterne fra DCC Concepts.
Enkeltvis til $ 19.95
6 stk. til $ 114.95
12 stk. til $ 214.95 (p.t. udsolgt).
(Jeg går ud fra, at der er tale om US$ og ikke AU$ ?).

De er rigtig flotte, og med de ialt ca. 16 stk. der skal bruges, så lyder det bestemt ikke urealistisk.

Som sporskiftedrev vil jeg som nævnt her anvende Conrad's prisbillige servoer - men overvejer dog stadig hvordan og hvorledes de kan/skal styres, heriblandt om noget færdigkøbt Uhlenbrock vil kunne bruges og om det kan kombineres med "gammeldaws" omskiftere som f.eks. de flotte omskiftere fra DCC Concepts eller evt. de mere simple "old school" Roco omskiftere fra 1980'erne.

Endnu engang tusind tak for henvisningen, Niels.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak