Avatar

Fantasimodeller

af Futfar, Kajerød, 1/8 2018, 16:50 (2066 dage siden) @ bl
redigeret af Futfar, 1/8 2018, 17:33

Fantasi eller skal vi selv finde på noget? hvis vi nu ikke kan købe os til lige den model vi gerne vil ha', er det så ikke "bare" om at få smøget ærmerne op, og så komme i gang, helt uden at skele til om det er fantasi eller ej. Uanset hvad man som modelkører gør, er både modeller - og det anlæg man nu vælger at bygge - blot en illusion. Og fint nok med det, det er jo det vores dejlige hobby drejer sig om, illusioner!!!

[image]

Mit første forsøg på håndmaling af en Märklin MY 1106 fra 1964.

[image]

(Logoet, der ses anvendt flere steder, er min slægts officielle våbenskjold.. Som værende slægtens patriark, kan jeg bruge det efter forgodtbefindende.)

[image]

[image]

[image]

Og det er jo rendyrket fantasi altsammen....

[image]

Og en Roco skinnerensevogn hører vel også til...

[image]

Og som ekvipage ser det da helt pænt ud, synes jeg, på trods af at det er ren fantasi det hele...

Det gamle Märklin lok, har virkelig undergået en del ændringer, ud over bemalingen...
Se blot her:[image]

Bemærk, at loket er forsynet med typhoner i begge ender, og den indbyggede basreflektor højttaler giver en formidabel lyd til både GM-horn og motor.
Danske Loksounds kan varmt anbefales, de kan det knold....

Jeg skal lige huske at give ros til Skilteskoven for fremragende dekaler...

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak