Avatar

Et par "kurvehvin" for meget. (Og undskyld).

af Futfar, Kajerød, 4/6 2018, 17:41 (2145 dage siden) @ jhcn

Den eneste store fejl du har lavet er at starte på en sætning a la - have for mange.... - det er jo at bande :)

Ja, det har du da helt ret i. Om forladelse... Og ret beset, har jeg jo ikke for mange loks, jeg gik så bare forkert af de to typer, for 5 stk, af hver, MZ og ME, kunne - i sommervarmen - åbenbart bringe mig lidt ud af kurs, flere af dem var ude at køre, så maskindepodet var lidt tyndt besat, lige da det gik galt med loktypen. :-P.

ME’en kan jeg ikke hjælpe med.... jeg har nemlig ikke selv lokomotiver nok!!!

Jamen så er det da blot at gå til Kystbanen på Ordrupvej, de har hvad du skal bruge ;-) ;-).
Men sådan er situationen jo nok ofte hos MJ-kørere, for det er jo ikke just en billig hobby, men som mange andre MJ-kørere, er det hos mig, mangel på plads, der er afgørende for antallet af loks/motorvogne, samt antallet af øvrigt rullende materiel, der sætter grænsen for anskaffelse af de ønskede ting. Jeg bor i et parcelhus, desværre uden mulighed for at bygge til, selvom en tilbygning på 100 m2, ville være ønskelig:-P.

Tak for dit input...

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak