Avatar

Et par "kurvehvin" for meget.

af Futfar, Kajerød, 31/5 2018, 18:36 (2128 dage siden) @ cm

Hvis det er "Danske Loksounds" der her har været "(h)vinhandler" - ville jeg da rette henvendelse til René - han er altid flink til at komme med et par fif (pfiff?)

Se nu ved jeg jo ikke om det er ham der har leveret lyden, men et godt fif, er jo altid velkomment

Jeg kan ikke anbefale dig at smøre hjulene, gamle ven. Det vil næppe resultere i den ønskede effekt. Til gengæld får du et billede af Kurve(h)vin....

Ja, ja som substitut for lidt Teflonoil, må det afbillede jo siges at være en smagsprøve værd.....


[image]

Hvilken f-tast skal jeg her ha' fat i ? Alle dem jeg kender er jo optaget? Det kan vel ikke ha' noget at gøre med een eller anden obskur f-tast antientusiast, der i nattens mulm og mørke søger indflydelse på driften af ærlige, og entusiastiske modeljernbane folks store hobby. Der findes vist et moderne udtryk der hedder. Hacking! Nahh, næppe her, det er der vist ikke penge i.....

mvh
Chr

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak